|
|
מי אנחנו
החברה |
|
המומחים למגזינים מקצועיים ומסחריים
מפיקי דפוס לא חסרים בישראל, אך את החברות המסוגלות להפיק מגזין ניתן לספור על אצבעות יד אחת. מביניהן, נירפרינט היא אחת המובילות במקצועיות, באמינות ובניסיון. "כדי להפיק מגזין צריך צוות של כותבים, מעצבים, צלמים ועורכים, ויכולת להדפיס ולשנע עשרות או מאות אלפי גיליונות", אומר המנכ"ל והבעלים ניר שפיר. "זו משימה שלא כל אחד יכול להתמודד אתה."
ניסיון של עשרות מיליוני גיליונות
נירפרינט מדיה והפקה בע"מ נוסדה בשנת 2004, אך הניסיון המצטבר של מנהליה כולל למעלה מ-15 שנים ומיליוני עותקים של מגזינים וחוברות מכל הסוגים. "אף פרויקט אינו גדול או מורכב מדי בשבילנו", אומר ניר שפיר. "אנחנו מפיקים למעלה מחצי מיליון חוברות מדי חודש - כמות המצריכה ייבוא של כמה מכולות נייר!"
אחראים לכל התהליך – או לכל שלב בנפרד
נירפרינט מכירים היטב כל שלב בתהליך ההפקה: כתיבה, עיצוב, עריכה, הדפסה, הפצה ורכש מודעות. כדי להבטיח שליטה מלאה, החברה מייבאת בעצמה את הנייר לחלק מהפרויקטים. ניר שפיר: "ישנם מגזינים שאנחנו מפיקים מא' עד ת', וישנם לקוחות שנעזרים בנו רק לצורך כתיבה, עיצוב, הדפסה או ניהול מסחרי. כולם מקבלים אותו יחס ואותו טיפול מסור." |
האנשים |
|
ניסיון ללא תחרות
ניר שפיר, מנכ"ל ובעלים, בוגר כלכלה ולוגיסטיקה באונ' בר אילן: "נכנסתי לתחום ב-1993, כמנהל הפקה בחברת 'ספקטרום' שהפיקה מדריכי טלוויזיה לערוצי הכבלים בהיקף של מאות אלפי גיליונות מדי שבוע. ב-1996 עברתי לחברת 'תנופה אפיקי תקשורת', שהפיקה חוברות של כרטיסי אשראי ומגזינים מקצועיים. בשנת 2004 רכשתי חלק מהפעילות והקמתי את נירפרינט, שנמצאת מאז במגמת התרחבות ונחשבת היום לאחת המובילות בתחומה."
צוות שאפשר לסמוך עליו
נירפרינט מעסיקה עובדים קבועים, ביניהם מנהלי הפקה ואנשי מכירות מנוסים שעובדים יחד שנים רבות. החברה מפעילה עשרות ספקים חיצוניים שהוכיחו את יכולתם ואמינותם: כותבים ועורכים, משרדי עיצוב, צלמים, קופירייטרים, בתי דפוס, חברות עיטוף ודיוור, מובילים ומפיצים. נירפרינט עובדת עם בתי הדפוס המובילים בישראל, המתמחים בעיתונים וכתבי עת ומספקים שירות כולל, מהכנה לדפוס ועד גימור, כריכה ועיטוף. |
|
|